Dec 15, 2010

Perasaan yang bercampur baur..

Assalamualaikum w.bt.

Alhamdulillah, Maha Suci Allah atas segala pemberianNya kpd ana slame ni.

Sekadar ingin menceritakan perasaan ana yang sekarang ni bercampur baur.huhu..

1) Rindu. Rindu pada mak, adik2 dan the whole family. selalunya lepas cuti panjang, naik semester baru, kurang sikit rindu ni pada mereka, tapi tak tahu kenapa kali ni, ana rase sangat2 rindukan mereka.

Mungkin sebabnya, slps ni ana bukan lagi pegang title student lagi, pasni da kene keje, cari rezeki tuk family, kene berjauhan lagi dengan family dan takde lagi cuti panjang tuk melepak dengan mak dan adik2.huhu... sampai saat diseru jodoh plak, ana akan bertukar title, bkn lagi anak emak,huhu..terasa makin jauh dari emak dan family..=(

- Ratu Hatiku -


- Gambar ni jela yang latest kami b'gambar 1 family.sedih.huhu.. -


2) Sedih, Sedih bile teringat yang ana akan akhiri zaman siswazah lagi beberapa bulan. terpaksa berpisah dengan sahabat2 yang ana kasihi.

Nur Hanis Yahya (sahabat di KISAS), da lame tak bersue dengan beliau. Entah bile lagi dapat berjumpe, yang dulunya banyak bagi nasihat pada ana, yang tak pernah ambil hati dengan sgale kesalahan ana pada beliau. Miss u so much hanis!! (da lame tak bergambar dengan hanis.huhu..)


Kak Diyana yang sgt cute dan supportive. i inspire her! da kahwen da pun die!moga berbahagia hingga ke syurga kak!love u!!!

- Kak diyana and Husband -


Sahabat2 RKA kat SMKMIL. Mereka suma dah macam adik beradik dengan ana. Sayang sangat2 pada korang sume! Abby, Semah, Madi, Izani, Tiqah, Tipah, Pikah, Shepah, Aini, Sarah, Yune, Leha dan sume2 nyelah.huhu..

- Antara adik beradik RKA SMKMIL -


Yang bakal ana tinggalkan juge, family Gempak Carnival (GC). Kpd Iqah, Kina, Dila dan sume family GC, juga pada classmate Manufacturing yang sempoi, thanks for being my precious memory once in my life!

- Family GC sewaktu 1st gathering ktorg pas program. Susah payah kita hadapi bersame.hehe. -


- Manurian yang best! -


Sedih juga bile fikirkan tak lame lagi ana akan melepaskan jawatan sebagi General Secretary dlm ENGINIUS XVI. one more moment of perpisahan yang akan ana hadapi. pasni dah tak merasa bermeeting dengan family ENGINIUS XVI dah. dah tak merase di marah oleh president ana (Bro Wan Mohd Aizat).hehe..padahal tak garang pun. dah tak merase disakat oleh Vice president1 (Taufiq Iqbal), ana akan rindu pada senyuman Vice President2 (Fathiyah Abdullah), pada my assist merangkap adik dlm mainboard, Ummi Milhana, thanks coz selama ini banyak support akk yang tak berpengalaman ni.huhu.. pada treasurer (Taqiyuddin dan Husam), mekasih juga lak menceriakan main family ENGINIUS XVI ni!

Pada adik2 ENGINIUS XVI (sume exco2), I love u all so much!teruskan deligasi ENGINIUS dengan sebaik mungkin!chaiyo'2!!


3) Gembira. Ana rase gembira jugak sebab tak lame lagi ana akan menamatkan title student formally. hehe.. setelah berpulun selama 18 tahun, insha Allah akan tiba saat ana akan menerima segulung ijazah.Alhamdulillah. tak sabar nak tunggu saat tu!!

Ana akui yang selama ini banyak khilaf pada niat sewaktu ana belajar. niat kerana nak lulus periksa!huhu..tapi ana cuba gak buang sikit2 selama tempoh belajar ni. Menuntut ilmu kerana Allah Taala!Allahuakbar!

Insha Allah, jika ada rezeki dan mase terluang, ana akan teruskan jugak belajar sama ada formal atau tak formal.

4) Risau. Risau ni tak bleh la nak cite lebih2 sebab apa.hehe..biarlah rahsia..


Many memory that figured in my life. too many words to story. they are always in my mind. Nanti dah sampai ada anak cucu boleh share dengan depa suma.hehehe..
Wassalam..

No comments: